Ulusal ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2022 |
| Sayfa Sayısı | 226 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413175 |
İçindekiler · A Bibliometric Research on Corporate Social Responsibility (CSR) · Consumption, Society and Culture · İnsanları Taklit Eden Teknolojiler Bağlamında Pazarlama 5.0 · Pazarlama İletişimi ve Pazarlama İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya · Sosyal Medya Etkileyicileri ve Marka Yönetimi · Gizli Kalan Kararlar: Nöropazarlama · Covid-19 (Koronavirüs) Çağında Tüketicilerin Korunması · Talha BAYIR Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinde Ünlü Etkileyicilerden Yararlanılması · Müşterinin Hizmet Üretim Sürecine Katılımı: Kişiselleştirilmiş Bıçak Örneği Üzerine Bir Çalışma · Satınalma Kararlarında Tüketici Etnosentrizmi · Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler ve Müşteri/Tüketici Memnuniyetinin İşletmeler İçin Önemi · Ekolojik Tüketicilerde Çevresel Farkındalık ve Duyarlılığın Satın Alma Niyetine Etkisi · Marka Kavramı ve Marka Aşkı
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2022 |
| Sayfa Sayısı | 226 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413175 |

