Tekstil Firmalarının Mali Başarı Durumları Açısından Tüketicilerin Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Algıları
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1.Baskı |
Baskı Tarihi | Ağustos 2021 |
Sayfa Sayısı | 184 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
Kağıt Cinsi | 1.Hamur |
Stok Kodu | 9786257530460 |
İçindekiler 1.Mali Başarisizlik Tahmininin Önemi, Mali Başarisizliğin Ölçülmesi Ve Türk Tekstil Sektörüne Genel Bakiş 1.1.Mali Başarısızlık Tanımları 1.2.Mali Başarısızlığın Ölçülmesi Için Yapılan Çalışmalar 1.3.Türk Tekstil Sektörüne Genel Bakış 1.4.Mali Başarısızlık Tahminlerinin Türk Tekstil Sektörü Için Önemi 2.Mali Başarisizlik Ile Pazarlama Faaliyetleri Ilişkisi 2.1.Pazarlama Karması Tanımı Ve Elemanları 2.2.Ürün Kararları Ve Mali Başarısızlık Ilişkisi 2.3.Fiyat Kararları Ve Mali Başarısızlık Ilişkisi 2.4.Dağıtım Kararları Ve Mali Başarısızlık Ilişkisi 2.5.Tutundurma Kararları Ve Mali Başarısızlık Ilişkisi 3.Tekstil Firmalarinin Mali Başari Durumlari Açisindan Tüketicilerin Pazarlama Faaliyetlerine Ilişkin Algilari
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1.Baskı |
Baskı Tarihi | Ağustos 2021 |
Sayfa Sayısı | 184 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
Kağıt Cinsi | 1.Hamur |
Stok Kodu | 9786257530460 |