Startuplar Pazarda Türk Startupların Pazarlama Anlayışı
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe  | 
		
| Baskı Sayısı | 3. Baskı (Genişletilmiş)  | 
		
| Baskı Tarihi | Temmuz 2023  | 
		
| Sayfa Sayısı | 185  | 
		
| Baskı Boyutu | 13,50 x 21,00 cm  | 
		
| Kağıt Cinsi | 3. Hamur  | 
		
| Stok Kodu | 9786253652555  | 
		
1 BÖLÜM 1.1 Startup Nedir? Ne Değildir? 1.2. Startuplarda Müşteri Geliştirme ve Ürün Geliştirme Süreçleri 1.3. Startupların Pazara Giriş Stratejileri 1.4. Startupların Yaşam Döngüsü 1.5. Startuplarda Yatırım Süreçleri ve Fon Kaynakları 1.6. Türkiye’de Startup Ekosistemi 2. BÖLÜM 2.1. Pazarlama Kavramı ve Pazarlamanın Evrimi 2.2. Pazar Odaklılık 2.3. Pazar Odaklılık Yaklaşımları 2.4. Teknoloji Odaklı Firmalarda Pazar Odaklılık 2.5. Pazar Odaklılık Sonucu Firma Performansı 2.6. Firma Performansının Bileşenleri 3. BÖLÜM 3.1. Dijital Pazarlamanın Doğuşu 3.2. Web Tabanlı Pazarlama 3.3. Dünya’da ve Türkiye’de Dijital Pazarlama İletişim Kaynakları 3.4. Geleneksel ve Dijital Pazarlama İletişim Kanalları 3.5. Inbound Pazarlama Yani Cezbedici Pazarlama 3.6. Cezbedici (Inbound) Pazarlama Araçları ve Uygulamaları 3.7. Cezbedici (Inbound) Pazarlama Metodolojisi-Hubspot Yöntemi 3.8. Cezbedici (Inbound) Pazarlamanın Geleceği 4. BÖLÜM 4.1. Araştırmanın Konusu, Amacı, Önemi 4.2. Araştırmanın Kısıtları 4.3. Araştırmanın Modeli ve Hipotezleri 4.4. Araştırmanın Yöntemi 4.5. Araştırmanın Bulguları ve Analizleri
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe  | 
		
| Baskı Sayısı | 3. Baskı (Genişletilmiş)  | 
		
| Baskı Tarihi | Temmuz 2023  | 
		
| Sayfa Sayısı | 185  | 
		
| Baskı Boyutu | 13,50 x 21,00 cm  | 
		
| Kağıt Cinsi | 3. Hamur  | 
		
| Stok Kodu | 9786253652555  | 
		

