Sponsorluk Yönetimi
Orijinal fiyat: 150,00₺.112,50₺Şu andaki fiyat: 112,50₺.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2021 |
| Sayfa Sayısı | 162 |
| Baskı Boyutu | 13,50 x 19,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258494181 |
1. SPONSORLUK GENEL YAKLAŞIMI 1.1. Sponsorluk Kavramı 1.2. Sponsorluğun Gelişimi 1.3. Sponsorluğun Amaçları 1.4. Sponsorluk Türleri 1.5. Sponsorluk Faaliyetinin Yararları 2. SPONSORLUK SÜRECİ 2.1. Sponsorluk Planlama Süreci 2.2. Sponsorluk Organizasyon Süreci 2.3. Sponsorluk Faaliyetinin Uygulama Süreci 2.4. Sponsorluk Değerlendirme Süreci 3. SPONSORLUK DOSYASI VE ANLAŞMASI 3.1. Sponsorluk Dosyası 3.2. Sponsorluk Görüşme Süreci 3.3. Sponsorluk Anlaşmasının Hazırlanması 4. MARKA 4.1. Marka ve Marka ile ilgili Temel Kavramlar
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2021 |
| Sayfa Sayısı | 162 |
| Baskı Boyutu | 13,50 x 19,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258494181 |

