Sağlık Hizmetleri Pazarlaması
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 5. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2020 |
| Sayfa Sayısı | 464 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786055782689 |
Sağlık işletmelerinde pazarlamanın önemi son yıllarda giderek artmıştır. Bunda artan rekabet koşulları, küreselleşme, tüketicilerin bilinçlenmesi, yönetimlerin profesyonelleşmesi gibi faktörlerin etkisi olmuştur. Gelişmiş ülkelerde hizmet pazarlamasının bir alt uygulama alanı olan sağlık hizmetleri pazarlaması konusunda yayınlanmış çok sayıda eser olmasına rağmen ülkemizde maalesef bu alan yapılan çalışma sayısı çok az sayıdadır. Gerek sağlık yöneticiliği eğitimi almakta olan lisans ve yüksek lisans öğrencilerine gerekse sağlık işletmelerinde görev yapan üst düzey yöneticiler ile pazarlama departmanı yöneticilerine yardımcı bir kaynak niteliğinde hazırlanan bu çalışma yaklaşık beş yıllık bir birikim sonucunda hazırlanmıştır. Tanıtım Metni
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 5. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2020 |
| Sayfa Sayısı | 464 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786055782689 |

