Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri
Orijinal fiyat: 220,00₺.165,00₺Şu andaki fiyat: 165,00₺.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | 2009 |
| Sayfa Sayısı | 238 |
| Baskı Boyutu | 13,5 x 21 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9789756361849 |
Gazete Reklamlarında Cumhuriyet’in Medeniyetle İmtihanı -Funda Şenol Cantek- Reklamlar Ve Milliyetçilik: Reklamlarla Popülerleşen Milliyetçi Değerler -Şahinde Yavuz- Reklam Diline Dilbilimsel Bir Bakış -Işıl İnce Özyıldırım- Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası -Serpil Aygün Cengiz- Reklam Hukuku ve Özdenetim -Erdem Türkekul- Reklamcılığın Yeni Yüzü: İnternet Reklamcılığı -Müge Elden- Açıkhava (Outdoor) Reklamcılığı -Nilüfer Sezer- Halkla İilişkiler Amaçlı Reklamcılık – Kurumsal Reklamcılık -Aydemir Okay- Sosyal Boyutlu Reklamlar -Mesude Canan Öztürk-
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | 2009 |
| Sayfa Sayısı | 238 |
| Baskı Boyutu | 13,5 x 21 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9789756361849 |

