Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri
Stok Kodu | 9789756361849 |
---|---|
Yayınevi | Ütopya Yayınevi |
Yazar | Kolektif |
Cilt Durumu | Ciltsiz |
Baskı | 1.Baskı |
Yayın Yılı | 2009 |
Sayfa Sayısı | 238 |
Boyut | 13,5 x 21 cm |
Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
Yayın Dili | Türkçe |
Gazete Reklamlarında Cumhuriyet’in Medeniyetle İmtihanı -Funda Şenol Cantek- Reklamlar Ve Milliyetçilik: Reklamlarla Popülerleşen Milliyetçi Değerler -Şahinde Yavuz- Reklam Diline Dilbilimsel Bir Bakış -Işıl İnce Özyıldırım- Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası -Serpil Aygün Cengiz- Reklam Hukuku ve Özdenetim -Erdem Türkekul- Reklamcılığın Yeni Yüzü: İnternet Reklamcılığı -Müge Elden- Açıkhava (Outdoor) Reklamcılığı -Nilüfer Sezer- Halkla İilişkiler Amaçlı Reklamcılık – Kurumsal Reklamcılık -Aydemir Okay- Sosyal Boyutlu Reklamlar -Mesude Canan Öztürk- Tanıtım Metni
Stok Kodu | 9789756361849 |
---|---|
Yayınevi | Ütopya Yayınevi |
Yazar | Kolektif |
Cilt Durumu | Ciltsiz |
Baskı | 1.Baskı |
Yayın Yılı | 2009 |
Sayfa Sayısı | 238 |
Boyut | 13,5 x 21 cm |
Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
Yayın Dili | Türkçe |