1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Reklamı Okumak

Orijinal fiyat: 180,00₺.Şu andaki fiyat: 135,00₺.

3 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

2.Baskı

Baskı Tarihi

2012

Sayfa Sayısı

224

Baskı Boyutu

13,50 x 19,50 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9789756361016

Kitle iletişim araştırmalarında medya metinlerinin çalışılmasını öne çıkaran eleştirel çalışmalar, özellikle 1970’li yıllarda gündeme gelmiştir. Markizmin ideoloji kuramının dilbilim, semiyoloji ve söylem kuramı ile olan etkileşimi, medya metinlerinin eleştirel analizinin temelini oluşturmuştur. Reklam metinlerinin eleştirel analizi ise, gerek Batı’da gerekse de Türkiye’de eleştirel medya çalışmaları arasında fazla çalışılmayan bir konudur. Yayınevimizce daha önce yayımlanan Judith Williamson’ın “Reklamların Dili-Reklamlarda Anlam ve İdeoloji” adlı çalışması bu alndaki ilklerdendir. Tanıtım Metni

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

2.Baskı

Baskı Tarihi

2012

Sayfa Sayısı

224

Baskı Boyutu

13,50 x 19,50 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9789756361016