Reklamcılık: Bakmak ve Görmek
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | 2009 |
| Sayfa Sayısı | 325 |
| Baskı Boyutu | 13,5 x 21 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9789756361962 |
Yazarlar: A. Kadir Atik, Adem Yılmaz, Ali M. Bayraktaroğlu, Aslıhan Doğanlar Topçu, Banu Dağtaş, Derya Tellan, Hüseyin Köse, Levent Yaylagül, Şule Yüksel Öztürk Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık Derya TELLAN Reklamları Görmek: Reklam Metinlerinin Ait Olduğu Kültürler ve Egemen Form Olarak Tüketim Kültürü Banu DAĞTAŞ Fransız Ekolü İçerisinden Tüketim Kültürü Algılaması: Baudrillard, Bourdieu ve Mattelartın Tüketim Kültürü Görüşlerine İlişkin Genel Bir Değerlendirme Hüseyin KÖSE Reklamlar ve Tüketimin Ekonomi Politiği Levent YAYLAGÜL Çağdaş Zamanların Hileli Güdüleyicileri: Reklam Fotoğrafları Ali M. BAYRAKTAROĞLU Apartmanlar, Cadillaclar, Çifte Çifte Uşaklar: 1950-1960 Yılları Arasında Türk Sinemasında Tüketen Kahramanlar Aslıhan DOĞANLAR TOPÇU Etkili Bir Reklam Ortamı Olarak Radyo A. Kadir ATİK
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | 2009 |
| Sayfa Sayısı | 325 |
| Baskı Boyutu | 13,5 x 21 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9789756361962 |

