1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Reklam Teorileri 2

Orijinal fiyat: 235,00₺.Şu andaki fiyat: 188,00₺.

2 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Temmuz 2022

Sayfa Sayısı

400

Baskı Boyutu

15,00 x 21,50 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9786257816717

Reklam nasıl çalışır? Daha da önemlisi reklamda fark nasıl yaratılır? Bu iki soruya neredeyseyüz yıldır reklam ve ilgili dallardaki bilim insanları cevap arıyorlar. Reklam Teorileri 1 veReklam Teorileri 2 bu iki soruya cevap arayan, psikoloji, sosyoloji veya pazarlama gibi farklıdisiplinlerden gelen öncü teori, kavramsal çerçeve ve yapıların özetini yaparak, onlarınkapsayıcı bir ortak sesi olan kitaplardır.Reklam Teorileri 2, Reklam Teorileri 1’de derinlemesine bahsedilmeyen Reklam EtkililikModelleri, Sosyal Öğrenme, Sosyal Uyum, Ayırıcılık, Denge, Sosyal Yargı Kuramları,Medya Modelleri, İnteraktivite, Semiyoloji, İkna Bilgi Modeli ve Anlam-Sonuç Kuramınıiçeriyor.Reklam alanında öğrenim görenlerin ve uygulamacıların, marka yönetiminde uzmanlaşanherkesin bu iki kitabı okuması gerekir. Hele de reklamın karmaşık yapısının doğasınıanlamak, akademik çalışmalarını zenginleştirmek, yaptığı kampanyaların başarılarının gerçeksebeplerini anlamak isteyenler bu iki kitabı mutlaka okumalılar. Kim bilir belki de yukarıdakiiki sorunun cevabına katkı yaparak reklam biliminin gelişmesini sağlayacak olanlar kitabıokuyanlar olacaktır.

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Temmuz 2022

Sayfa Sayısı

400

Baskı Boyutu

15,00 x 21,50 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9786257816717