Pazarlamada Ürün
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Nisan 2016 |
| Sayfa Sayısı | 256 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786059221184 |
Eser yazarların lisans ve yüksek lisans düzeyinde verdikleri derslerin notlarından, ders esnasında öğrencilerle yapılan tartışmalardan ve geri bildirimlerden yola çıkılarak hazırlanmıştır. Kitap öğrenciler, akademisyenler ve araştırmacılar, pazarlama yönetici ve çalışanları hedeflemektedir. Kitapta, pazarlamada ürün ile ilgili temel kavramlar, ürün yönetimi süreci, ürün karması ve ürün dizisi kararları, ambalaj, etiket, tasarım, kalite, temel markalama kararları, yeni ürün geliştirme, ürünlerin pazarda yayılımı, ürün konumlandırma ve farklılaştırma konularına yer verilmiştir. Konular çok sayıda örnekle açıklanmıştır. Bir de, konuların tartışılmasını arttırmak amacıyla son bölümde örnek olaylara yer verilmiştir.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Nisan 2016 |
| Sayfa Sayısı | 256 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786059221184 |

