Pazarlamada Fiyat – Kavramlar ve Örnek Olaylar
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2022 |
| Sayfa Sayısı | 264 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413380 |
İçindekiler 1. BÖLÜM : PAZARLAMADA FİYAT İLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME 2. BÖLÜM : FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ 3. BÖLÜM : FİYAT PROMOSYONLARI 4. FİYAT BİLGİSİ VE FİYAT HATIRLAMA DOĞRULUĞU 5. BÖLÜM : FİYAT DUYARLILIĞI 6. BÖLÜM : ADİL FİYAT ALGISI 7. BÖLÜM : REFERANS FİYAT 8. BÖLÜM : ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA FİYATLANDIRMA 9. BÖLÜM : DİNAMİK, KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ VE ALGORİTMİK FİYATLANDIRMA İLE İNTERNETTE FİYATLANDIRMAYA GÜNCEL BAKIŞ 10. BÖLÜM : İHRACATTA FİYATLANDIRMA 11. BÖLÜM : HİZMETLERDE FİYATLANDIRMA 12. BÖLÜM : DİJİTAL OYUN SEKTÖRÜNDE FİYATLANDIRMA
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2022 |
| Sayfa Sayısı | 264 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413380 |

