1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Pazarlama Teorileri

Orijinal fiyat: 294,00₺.Şu andaki fiyat: 249,90₺.

3 adet stokta (stokta kalmasa da sipariş verilebilir)

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Baskı Sayısı

Baskı Tarihi

Sayfa Sayısı

Baskı Boyutu

Kağıt Cinsi

Yayın Dili

Stok Kodu

PAZARLAMA BİLİM MİDİR? Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama nosyonunun önünü açtı ve pazarlama, 20. yüzyılın başından bu yana gerek kendi geliştirdiği gerekse de diğer disiplinlerden ödünç aldığı teorilerle şekillendi. Bugün gelinen noktada ise akademik çevrelerde pazarlamanın “pazarın davranışlarını inceleyen bir bilim” olduğu yönünde genel bir uzlaşı var. Pazarlamanın bir bilim olarak görevini yerine getirirken faydalandığı kuramları ilk kez bu kadar kapsamlı bir çerçevede bir araya getiren Pazarlama Teorileri vazgeçilmez bir referans kitap olmaya aday. “Bu eser, pazarlama dünyasında kullanılan 24 kuramı incelemekte ve değerli akademisyen yazarlar aracılığıyla çok yararlı ve güncel bilgiler sunmaktadır. Dilerim, her bir kuramı farklı akademisyenin yazdığı konular, ülkemizde bu kuramları, kavramları bilmek isteyenlere ilham kaynağı olur ve onların çalışmalarına, uygulamalarına yardımcı olur.” Prof. Dr. Yavuz Odabaşı .

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Baskı Sayısı

Baskı Tarihi

Sayfa Sayısı

Baskı Boyutu

Kağıt Cinsi

Yayın Dili

Stok Kodu