Narsistik Tüketim
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Tarihi | Ekim 2019 |
Sayfa Sayısı | 150 |
Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
Stok Kodu | 9789758396221 |
1. NARSİSİZM VE KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ 1.1. Narkissos Miti 1.2. Narsisizm Kavramının Kökeni ve Kavramsal Çerçevesi 1.3. Narsisizm Nedir ve Nasıl Oluşur? 1.4. Narsisizm Ne Değildir? 1.5. Narsist Bireyin Temel Özellikleri 1.6. Narsistik Tutum ve Davranış ile İlgili Çeşitli Çalışmalar 1.6. Durumsal Narsisizm 2. NARSİSİZM KÜLTÜRÜ 2.1. Cinsellik Anlayışının Değişmesi ve Boş Kendilik 2.2. Kapitalizm ve Materyalizm 2.3. Aile ve Ebeveynlikte Yaşanan Değişimler 2.4. Yaşlılığın Değersizleşmesi 2.5. Rekabet Odaklılık 2.6. Saldırganlığın ve Olumsuz Davranışların Yaygınlaşması 2.7. Narsisizm ve Sahtelikler 2.8. Topluluk Narsisizmi (Kollektif Narsisizm) 2.9. Toplumsal Narsisizm 3. NARSİSİZM VE TÜKETİM 3.1. Markaya Karşı Tutum ve Lüks Tüketim 3.2. Materyalizm ve Kompulsif Satın Alma 3.3. Eşsiz ve Kişiselleştirilmiş Ürün Tercihi 3.4. Sembolik Tüketim 4. NARSİSTİK TÜKETİM 4.1. Narsistik Tüketim Araştırmanın Tasarımı 4.2. Verilerin Analizi 4.3. Bulgular 4.4. Sonuç ve Öneriler 5. SONSÖZ: TÜRKİYE’DE NARSİSİZM ARTIYOR MU?
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Tarihi | Ekim 2019 |
Sayfa Sayısı | 150 |
Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
Stok Kodu | 9789758396221 |