International Research in Education Sciences
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | İngilizce |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2023 |
| Sayfa Sayısı | 128 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786256971493 |
CONTENTS CHAPTER 1 School-Wide Enrichment Model (Sem): A Critical Evaluation Within the Framework of Curricular Theories Akın METLİ CHAPTER 2 Improving Learner Autonomy Concepts For Omani Higher Education Institutions: Sultan Qaboos University as A Case Study Dr.Nour Eldin Mohamed ELSHAIEKH Dr.Sallam Marhoon Salam AL-YAARAB Dr.Mazin Ahmed Mohamed BILAIL CHAPTER 3 Comparison of Micro-Teaching and Instructional Skills Workshop (Isw) in Teacher Training Asst. Prof. Dr. Kaan GÜNEY CHAPTER 4 Translanguaging Pedagogies in Efl vs Turkish as Sl Classes in Turkish University Context Dr. Emel KUCUKALI Asst. Prof. Dr. Dilara KOÇBAŞ CHAPTER 5 Examining Formulaic Expressions in Terms Of Context in Teaching Turkish as A Foreign Language Doç. Dr. Funda UZDU YILDIZ Bihter Sena ÖZCAN CHAPTER 6 A Review on the Use of Translation Tasks and Tests in Assessing L2 Learners’ Writing Performance Dr. Öğr. Üyesi Nilüfer AYBİRDİ CHAPTER 7 Visiting Nomophobia for Online Distance Learners Nazife ŞEN ERSOY, Ph.D.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | İngilizce |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2023 |
| Sayfa Sayısı | 128 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786256971493 |

