1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Hizmet Pazarlama Etkinliği ve Kalite

Orijinal fiyat: 130,00₺.Şu andaki fiyat: 110,50₺.

1 adet stokta (stokta kalmasa da sipariş verilebilir)

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Baskı Sayısı

Baskı Tarihi

Sayfa Sayısı

Baskı Boyutu

Kağıt Cinsi

Yayın Dili

Stok Kodu

Son yıllarda dünya ekonomilerinin geçirdiği değişim ve gelişim süreci, piyasalarda faaliyette bulunan İşletmelerin sektörel sınıflandırmasını da değiştirmiştir. Bu sınıflandırmanın bir uç noktasında bulunan yaklaşım, tüm sektörlerin temelde ‘hizmet sektörü1 olduğu görüşünü ortaya koyar. Bu görüşün temel dayanağı, ne üretirlerse üretsinler işletmelerin özde ‘fayda’ ürettikleridir. Hizmet sektörü, genel ekonomi içindeki payı ülkelerin gelişmişlik düzeylerine göre değişmekte ise de önemli bir ağırlığa sahiptir. Bu ağırlıklı önemin ‘Hizmet Pazarlaması’ açısından da ele alınması gerektiği kanaati, kitabın kaleme alınmasının nedeni olmuştur. Kitapta farklı özelliklere sahip olsalar da tüm hizmetler için en Önemli kavramlardan biri olan ‘kalite’, özellikle incelenmiştir. Bununla beraber hizmet pazarlamasında etkinliği arttırma yaklaşımlarına yer verilmiştir. Hizmet pazarlamasında kalite konusunda son yıllarda Türkiye’de pek çok araştırma yapılmıştır. Ancak konunun önemi dikkate alındığında az sayıda yayına rastlanmıştır. Bu açığı giderebilmek amacıyla, kitabın hazırlanmasında konuyla ilgili ulaşılabilen ulusal ve uluslar arası yayınlardan yararlanılmış ve pazarlama terminolojisine bağlı kalınarak okuyucuların rahatça anlayabilmelerine çalışılmıştır. .

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Baskı Sayısı

Baskı Tarihi

Sayfa Sayısı

Baskı Boyutu

Kağıt Cinsi

Yayın Dili

Stok Kodu