Covid-19 And New Business Ecosystem
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2020 |
| Sayfa Sayısı | 447 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786257727334 |
1. Covıd-19 And Global Polıtıcal Economy 2. Covıd-19 And Turkısh Macroeconomy 3. Covıd-19 And Busınesses 4. Covıd-19 And E-Commerce 5. Covıd-19 And Foreıgn Trade Fınance 6. Covıd-19 And Organızatıons 7. Covıd-19 And Vırtual Organızatıons 8. Covıd-19 And Crısıs Management 9. Covıd-19, From The Perspectıves Of Human Resource Practıce And Employees 10. Covıd-19, Socıal And Cultural Rıghts 11. Covıd-19 And Remote Workıng 12.Covıd-19 And Smart Cıty Applıcatıons 13. Covıd-19 And Trıple Helıx Model: Technoparks 14. Covıd-19 And Energy Sector 15. Covıd-19 And Agrıculture 16. Covıd-19 And Educatıon 17. Covıd-19 And Medıcal Devıces Sector 18. Covıd-19, Entrepreneurshıp And Marketıng 19. Covıd-19 And Marketıng Strategıes 20. Covıd-19 And Internal Marketıng 21. Covıd-19 And Consumer Well-Beıng 22. Covıd-19 And Consumer Psychology
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2020 |
| Sayfa Sayısı | 447 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786257727334 |

