İşletme Yönetiminde Yapay Zeka
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Aralık 2022 |
| Sayfa Sayısı | 188 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786253651046 |
İçindekiler BİRİNCİ BÖLÜM ORGANİZASYONLARDA YAPAY ZEKÂ VE İŞGÖREN ETKİLEŞİMİ: İŞLERİ YENİDEN TASARLAMAK İKİNCİ BÖLÜM YAPAY ZEKÂ, RİSK VE BELİRSİZLİK ALTINDA KARAR VEREBİLİR Mİ? ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE YAPAY ZEKÂ DÖRDÜNCÜ BÖLÜM GÜNCEL PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂNIN BAZI UYGULAMA ALANLARI BEŞİNCİ BÖLÜM MARKALAŞMA SÜRECİNDE YAPAY ZEKÂ AKILLI MARKA ŞEHİRLER ALTINCI BÖLÜM GÖRSEL İLETİŞİMDE YAPAY ZEKÂ YEDİNCİ BÖLÜM MAKİNE ÖĞRENMESİ YANILABİLİR Mİ? SEKİZİNCİ BÖLÜM FİNANS SEKTÖRÜNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI DOKUZUNCU BÖLÜM İKLİM FİNANSMANINDA YAPAY ZEKÂNIN ROLÜ ONUNCU BÖLÜM İŞLETMELERDE YAPAY ZEKÂNIN HUKUKİ SORUMLULUĞU
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Aralık 2022 |
| Sayfa Sayısı | 188 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786253651046 |

