1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

İşveren Markası ve Liderlik

Orijinal fiyat: 175,00₺.Şu andaki fiyat: 131,25₺.

2 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Mart 2023

Sayfa Sayısı

133

Baskı Boyutu

15,00 x 21,00 cm

Kağıt Cinsi

1. Hamur

Stok Kodu

9786253651206

İçindekiler: 1. İŞVEREN MARKASI 1.1. Marka Kavramı 1.1.1. Marka Kişiliği ve Marka İmajı 1.1.2. Marka Sadakati 1.1.3. Marka Yönetimi 1.2. İşveren Markası 1.2.1. İşveren Marka Değeri 1.2.2. İşveren Marka İmajı 1.2.3. İşveren Marka Farkındalığı 1.2.4. İşveren Marka Sadakati 1.2.5. İşveren Markası Bileşenleri 1.3. İşveren Markasında İnsan Kaynaklarının Rolü 1.4. İşveren Marka Yönetimi Modeli 1.4.1. İşveren Marka Değerlendirmesi 1.4.2. İşveren Marka Kimliğinin Tanımlanması 1.4.3. Çalışan Değer Önermesinin Oluşturulması 1.4.4. Konumlandırma 1.4.5. Uygulama 1.5. İşveren Markalaşmasının Yararları 2. LİDERLİK 2.1. Liderlik Kavramı 2.1.1. Liderlik ve Yönetim 2.2. Liderlik Yaklaşımları (Teorileri) 2.2.1. Liderlikte Geleneksel Yaklaşımlar 2.2.1.1. Özellikler Yaklaşımı 2.2.1.2. Davranışsal Yaklaşım 2.2.1.2.1. Ohio-State Üniversitesi Liderlik Araştırması 2.2.1.2.2. Michigan Üniversitesi Araştırması 2.2.1.2.3. R. Blake ve Mouton Yönetim Biçimi Izgarası 2.2.1.2.4. McGregor’un X-Y Kuramı 2.2.1.2.5. Likert Sistem 4 Modeli 2.2.1.3. Durumsal Liderlik Yaklaşımları 2.2.1.3.1. Fiedler’in Etkin Liderlik Teorisi 2.2.1.3.2. Yol- Amaç Teorisi 2.2.1.3.3. Vroom, Yetton ve Jago’nun Normatif Karar Modeli 2.2.1.3.4. Hersey-Blanchard’ın Durumsal Liderlik Yaklaşımı 2.2.2. Liderlikte Güncel Yaklaşımlar 2.2.2.1. Transformasyonel (dönüşümcü) Liderlik 2.2.2.2. Transaksiyonel (Etkileşimci) Liderlik 2.2.2.3. Karizmatik Liderlik 2.2.2.4. Otantik Liderlik 2.2.2.5. Lider Üye Etkileşimi Teorisi 2.2.2.6. Etik Liderlik 2.2.2.7. Sosyal Öğrenme Kuramına Dayalı Liderlik 2.2.2.8. Psikodinamik Liderlik Yaklaşımı 2.2.2.9. Hizmetkâr Liderlik 2.2.2.10. Vizyoner liderlik 2.2.2.11. Stratejik Liderlik 2.3. Lider Davranış Biçimleri 2.3.1. Otokratik Liderlik 2.3.2. Demokratik Katılımcı Liderlik 2.3.3. Tam Serbestlik Sağlayan Liderlik (Laissez-faire liderler) 2.3.4. Güçlendirici Liderlik 2.4. Etkili Liderlik 3.1. Etkili Liderlik ve İşveren Markası İlişkisi

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Mart 2023

Sayfa Sayısı

133

Baskı Boyutu

15,00 x 21,00 cm

Kağıt Cinsi

1. Hamur

Stok Kodu

9786253651206