1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Duygusal Özdeşleşme Sürecinde Reklamlarda Sembolik Tüketim Retoriği Kullanımı

Orijinal fiyat: 200,00₺.Şu andaki fiyat: 150,00₺.

1 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Kasım 2022

Sayfa Sayısı

196

Baskı Boyutu

16,00 x 23,50 cm

Kağıt Cinsi

1. Hamur

Stok Kodu

9786253650063

1. GİRİŞ 2. RETORİK BİÇİMİ OLARAK REKLAMCILIK VE REKLAM RETORİĞİ 3. SEMBOLİK TÜKETİM VE SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ 4. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME BAĞLAMINDA SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ KULLANIMI 5. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME SÜRECİNDE SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ KULLANIMININ OTOMOBİL REKLAMLARI ÖRNEĞİNDE ANALİZİ 6. TARTIŞMA 7. SONUÇ VE ÖNERİLER

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Kasım 2022

Sayfa Sayısı

196

Baskı Boyutu

16,00 x 23,50 cm

Kağıt Cinsi

1. Hamur

Stok Kodu

9786253650063