Duygusal Özdeşleşme Sürecinde Reklamlarda Sembolik Tüketim Retoriği Kullanımı
Orijinal fiyat: 200,00₺.150,00₺Şu andaki fiyat: 150,00₺.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2022 |
| Sayfa Sayısı | 196 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786253650063 |
1. GİRİŞ 2. RETORİK BİÇİMİ OLARAK REKLAMCILIK VE REKLAM RETORİĞİ 3. SEMBOLİK TÜKETİM VE SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ 4. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME BAĞLAMINDA SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ KULLANIMI 5. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME SÜRECİNDE SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ KULLANIMININ OTOMOBİL REKLAMLARI ÖRNEĞİNDE ANALİZİ 6. TARTIŞMA 7. SONUÇ VE ÖNERİLER
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2022 |
| Sayfa Sayısı | 196 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786253650063 |

