Sağlık ve Zindelik Kulüplerinde Müşteri Sadakati ve Bileşenleri
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Eylül 2022 |
| Sayfa Sayısı | 86 |
| Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258275162 |
· Sağlık ve Zindelik Kulüpleri · Zaman Kavramı · Serbest Zaman Kavramı · Serbest Zamanın Tarihsel Gelişimi · Serbest Zaman Kuramları · Akış Kuramı · Ciddi Serbest Zaman Kuramı · Hiyerarşik Serbest Zaman Engelleri Kuramı · Feminist Serbest Zaman Kuramı · Rekreasyon Kavramı · Rekreasyonun Özellikleri · Rekreasyonun Sınıflandırılması · Rekreasyonun İhtiyacı · Rekreasyonun Faydaları · Serbest Zaman Doyumu · Serbest Zaman Doyumunu Etkileyen Faktörler · Sosyal Sermaye Kavramı · Rekreasyon ve Spor’da Sosyal Sermaye · Serbest Zaman Aktivitelerine Katılım ve Sosyal Sermaye İlişkisi · Müşteri Sadakati Kavramı · Müşteri Sadakati · Müşteri Sadakatine Etki Eden Faktörler · Müşteri Sadakatinin İşletmeler Açısından Önemi · Serbest Zaman Aktivitelerine Katılım ve Müşteri Sadakati İlişkisi · Konuyla İgili Yapılmış Araştırmalar · Konuyla İlgili Yapılmış Ulusal Araştırmalar · Konuyla İlgili Yapılmış Uluslararası Araştırmalar · Literatür Taramasının Sonucu
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Eylül 2022 |
| Sayfa Sayısı | 86 |
| Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258275162 |

