Yeni Normalde Tüketici Davranışları – (Teori – Araştırma – Uygulama)
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2022 |
| Sayfa Sayısı | 323 |
| Baskı Boyutu | 15,00 x 23,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413489 |
İçindekiler KISIM I: PANDEMİNİN GETİRDİKLERİ Bölüm 1Teknolojik Fırsatlar Bölüm 2 Dijital Dönüşümler Bölüm 3 Panik Satın Alma KURNAZ KISIM II: SEKTÖREL DÖNÜŞÜMLER Bölüm 4 Dağıtım Kanalları ve Perakendecilik Bölüm 5 Hızlı Ticaret ve Karanlık Mağazalar Bölüm 6 Online Marketlerde Tüketici Bölüm 7 Dijital Ödemeler Bölüm 8 Tekstil Sektöründe Sürdürülebilirlik Bölüm 9 Sağlık Sektöründe Yeni Oyuncular: Yapay Zeka ve Robotlar KISIM III: UYGULAMALAR Bölüm 10 Covid-19 ile Başa Çıkma Stratejileri ve Tüketim Harcamalarındaki Değişimler Bölüm 11 Online Yemek Siparişlerinde Müşteri Şikayetleri Bölüm 12 Sosyal Medya Temelli Akademik Çalışmalar Bölüm 13 Tüketici Davranışları Temelli Akademik Çalışmalar
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Mart 2022 |
| Sayfa Sayısı | 323 |
| Baskı Boyutu | 15,00 x 23,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413489 |

