Pandemi Sonrası Tüketim Araştırmaları
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Ocak 2022 |
| Sayfa Sayısı | 222 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413038 |
BÖLÜM 1: PANDEMİ SONRASI TÜKETİCİLERİN TEKNOLOJİ KULLANIMI BÖLÜM 2: PANDEMİ SONRASI ONLINE MARKET ALIŞVERİŞİNE YÖNELİK DEĞİŞİMLER BÖLÜM 3: TÜKETİCİLERİN UZAKTAN ALINAN HİZMETLERE BAKIŞI: EĞİTİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK DEĞERLENDİRME BÖLÜM 4: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN DEĞİŞEN YAŞAM TARZLARI BÖLÜM 5: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN SAĞLIK DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER BÖLÜM 6: TÜKETİCİLERİN PANDEMİ SONRASI GİYİM ALIŞVERİŞİ TERCİHLER BÖLÜM 7: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN ULAŞTIRMA SİSTEMİ TERCİHLERİ BÖLÜM 8: TÜKETİCİLERİN PANDEMİ SONRASI BESLENME ALIŞKANLIKLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER BÖLÜM 9: TÜKETİCİLERİN PANDEMİ SONRASI SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN BEKLENTİLERİ BÖLÜM 10: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI BÖLÜM 11: MOBİL MARKET UYGULAMALARINDA MÜŞTERİ TATMİNİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Ocak 2022 |
| Sayfa Sayısı | 222 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786258413038 |

