Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1.Baskı |
Baskı Tarihi | Ağustos 2021 |
Sayfa Sayısı | 286 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
Kağıt Cinsi | 1.Hamur |
Stok Kodu | 9786257530255 |
İçindekiler1. Assessing Strategic Positioning of E-Commerce Sites: Analysis of Turkish Retail Market2. Parallel Import and Gray Marketing Differentiation: A Review on Consumer Preferences3. Pazarlama Odaklı Yaklaşım ile Karar Verme Teorilerine Kavramsal Bakış4. Atfetme Teorisi: Pazarlama Literatürü Açısından Bir İnceleme5. Geri Kazanıma Pazarlama Bakışı6. Yeşil Pazarlama Örnekleri ve Yeşil Aklama Stratejileri7. Aşırı Tüketime Karşı Bir Yaşam Biçimi Olarak “Freeganizm”8. Tüketicilerin Kompulsif Satın Alma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Çalışma9. Referans Grupların Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: Kişiye Özel Tüketilen ve Sosyal Olarak Tüketilen Ürünlerin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Uygulama10. Sosyal Karşılaştırmanın Tüketicilerin Yeniden Satın Alma Davranışlarına Etkisinin Kültür Bağlamında İncelenmesi11. Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim12. Tedarik Zinciri Yönetiminin Tarihsel Gelişimi, Amaçları ve İş Süreçleri13. Otel İşletmelerinde Marka Deneyimi, Marka İmajı ve Ürün Özelliklerinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi14. Sosyal Bilimlerde Evrimci Yaklaşımların Örgüt Kuramlarındaki Yansıması: Örgütsel Popülasyon Ekolojisi Kuramı15. Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Kurum İtibarına Etkisi ve Bir Araştırma
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1.Baskı |
Baskı Tarihi | Ağustos 2021 |
Sayfa Sayısı | 286 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 23,50 cm |
Kağıt Cinsi | 1.Hamur |
Stok Kodu | 9786257530255 |