Turizm Sektöründe Firmaların Fiyatlama Davranışları Kapadokya Sıcak Hava Balon Firmaları
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1.Baskı |
Baskı Tarihi | Ağustos 2021 |
Sayfa Sayısı | 69 |
Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
Kağıt Cinsi | 1.Hamur |
Stok Kodu | 9786257588867 |
İçindekiler 1.Turizmde Fiyatlandirma Davranişi 1.1.Fiyat Kavrami Ve Turizm Sektöründe Fiyatin Rolü 1.2.Fiyatlandirma Stratejileri 1.3.Turizmde Fiyata Etki Eden Unsurlar 1.4.Turizmde Fiyatlandirma Stratejileri Ve Politikalari 2.Dünyada Ve Türkiye’de Sicak Hava Balon Turizmi 2.1.Global Perspektifte Turizm Endüstrisinde Son Durum 2.2Türkiye Perspektifinde Turizm Sektörünün Son Durumu 2.3.Dünyada Sicak Hava Balon Turizmi 2.4.Türkiye’de Sicak Hava Balon Turizmi 3.Sicak Hava Balon Firmalarinin Fiyatlama Davranişinin Analizi 3.1.Amaç Ve Kapsam 3.2.Kapadokya Sicak Hava Balon Firmalari 3.3.Kapadokya Sicak Hava Balon Firmalarinin Fiyatlama Davranişi
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1.Baskı |
Baskı Tarihi | Ağustos 2021 |
Sayfa Sayısı | 69 |
Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
Kağıt Cinsi | 1.Hamur |
Stok Kodu | 9786257588867 |