1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler Cilt 2

Orijinal fiyat: 350,00₺.Şu andaki fiyat: 262,50₺.

1 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1.Baskı

Baskı Tarihi

Nisan 2021

Sayfa Sayısı

471

Baskı Boyutu

16,00 x 23,50 cm

Kağıt Cinsi

1.Hamur

Stok Kodu

9786257358873

İçindekiler Critical Theory and a Critical Approach to Marketing The Role of Brand Association Factors in Ensuring Brand Loyalty in the Online Environment Pazarlamanın Tanımı – Kapsamı ve Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler Pazarlamada Yaşanan Dijital Dönüşümler: Sosyal Medya Pazarlaması Sosyal Medya ve Gelecekte Dijital Pazarlama Siyasal Pazarlama Kapsamında Sosyal Paylaşım Sitelerinin AHP Yöntemiyle Değerlendirilmesi The Role of Internal Audit in the Social Media Audit Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri İşgörenlerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı Üzerine Ampirik Bir Çalışma Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Renklerin Dili Yeşil Pazarlama Yönelimi Afrika Okyanusu; Mavi mi, Kızıl mı? Şehir Pazarlaması ve Marka Şehirler Yapay Zekanın Gelişimi ve Pazarlama Uygulamalarında Kullanımı Pazarlama Performansına Etkileri Bakımından Üretim Lojistiği ve Pazarlama Lojistiğinin Koordinasyonu: Manisa İli Demirci İlçesindeki İmalatçı KOBİ’ler Üzerine Bir Araştırma Pandemi Döneminde Değişen Tüketici Profili Pandemi Dönemi Tüketicisinin Dürtüsel Satın Alım ile İmtihanı: Duygular mı Hakim İrade mi? Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Fırsatları Kaçırma Korkusu ve Çevrimiçi Plansız Satın Alma Davranışı Üzerine Bir Araştırma Pazarlamada Kampanyalarla Satışları Artırmada Arz Talep Odaklı Yaratılan Farkındalıkların Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkileri ve Bir İnceleme Kümeleme Analizi ile Finansal Okuryazarlık ve İrrasyonel Satın Alma Davranışlarına Yönelik Bir Araştırma Bütünleşik Kanallı Perakendecilikte Hizmet Kalitesi ve Hizmet Hatası Telafisi Endüstri 5.0 Modeli ile İşletmelerde Sürdürülebilirliğin Yönetimi Uzaktan Eğitimin Yerel İşletmeler(KOBİ) Üzerindeki Etkisine Yönelik Ölçek Geliştirme Araştırması İş Dünyasında Yeni Bir Kavram: Örgütsel Muhalefet ve Diğer Örgütsel Değişkenlerle İlişkisi

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1.Baskı

Baskı Tarihi

Nisan 2021

Sayfa Sayısı

471

Baskı Boyutu

16,00 x 23,50 cm

Kağıt Cinsi

1.Hamur

Stok Kodu

9786257358873