Habermas’ın İletişimsel-Rasyonellik Teorisi Çerçevesinde Bankaların İncelenmesi
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Tarihi | Aralık 2020 |
Sayfa Sayısı | 162 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
Stok Kodu | 9786257727815 |
İçindekilerBirinci Bölüm – Genel Olarak Rasyonellik1.1. Rasyonellik Kavramı1.2. Max Weber(1864-1920) ve Rasyonellik1.3. Amaç ve Pratik-RasyonellikTemsilcileriİkici Bölüm – Jürgen Habermas ve İletişim-Rasyonellik2.1. Hayatı2.2. Eserleri2.3. Habermas’ta Eylem Saiklerine Kavramsal Bakış2.4. Habermas’ta İletişimsel Eylem Saiki ve Rasyonellik2.5. İletişim Etiğinden İletişim AhlakınaÜçüncü Bölüm – Türk Bankacılık Sektöründe İletişim-Rasyonellik3.1. Geleneksel Bankacılık3.2. Katılım BankacılığıDördüncü Bölüm – Türkiye’de Katılım Bankaları Ve Geleneksel Bankalarda İletişimsel-Rasyonellik Üzerine Bir Alan Araştırması: Rize Örneği4.1. Literatür Özeti4.2. Araştırmanın Amacı ve Önemi4.3. Araştırmanın Kapsamı4.4. Araştırmanın Materyali4.5. Araştırmanın Yöntemi4.6. Araştırma ile İlgili Bulguların Değerlendirmesi
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Tarihi | Aralık 2020 |
Sayfa Sayısı | 162 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
Stok Kodu | 9786257727815 |