1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Bilinçaltını Ayartmak

Orijinal fiyat: 310,00₺.Şu andaki fiyat: 232,50₺.

2 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

2. Baskı

Baskı Tarihi

Aralık 2022

Sayfa Sayısı

288

Baskı Boyutu

13,50 x 21,00 cm

Kağıt Cinsi

2.Hamur

Stok Kodu

9786257816120

Marka iletişiminin önde gelen araştırmacılarından Dr. Robert Heath, reklamları hem bilinçaltı hem de yarı bilinçli seviyede işleme şeklimizin kararlarımızı yönlendiren duygularımız üzerindeki etkisini artırabileceğini öne sürüyor. Geniş kapsamlı psikolojik ve nörobilimsel araştırmalardan yararlanan Bilinçaltını Ayartmak reklamcılık dünyasının nasıl çalıştığını ve sırlarını başarılı olmuş reklam kampanyalarından çarpıcı örnekler vererek gözler önüne seriyor. Bilinçaltını Ayartmak’taki teori ve örnekler, reklamcılığın nasıl çalıştığına dair yeni bir içgörü öneriyor. Bu kitabı her bir reklamcı, tüketici ve politikacı mutlaka okumalı. Jerry Wind, Lauder Profesörü ve Wharton School’da Pazarlama Profesörü Dr. Heath reklamcılığa ve iletişime dair çalışmalara yönelik muazzam bir içgörüyle yazıyor. Konuyu şekillendirmek için teoriden yararlanıyor ve okuyucuyu bilinçaltının davranışlarımızın ön saflarında nasıl yer aldığına dair bilgilendiriyor. Kitabı, pazarlama alanıyla bırakın uzaktan yakından ilgisi olanları, olmayanlar dahi mutlaka okumalı. Judy Zaichkowsly, Pazarlama ve İletişim Profesörü, Kopenhag İşletme Okulu Reklamcılık hem bilinç hem de bilinçaltı seviyede çalışır. Bunun nasıl olduğunu anlamak isteyen herkes bu iyi araştırılmış kitabı okumalıdır. Patrick Barwise, Fahri Profesör, London Business School

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

2. Baskı

Baskı Tarihi

Aralık 2022

Sayfa Sayısı

288

Baskı Boyutu

13,50 x 21,00 cm

Kağıt Cinsi

2.Hamur

Stok Kodu

9786257816120