Cov*d 19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2020 |
| Sayfa Sayısı | 294 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786257727082 |
1. Co vıd-19 Ve Karantina Ekonomisi 2. Co vıd-19 Sürecinde İşletmelerin Sanal Organizasyon Yapıları 3. Co vıd-19 Ve Ürün Stratejisine Etkisinin Ürün Yaşam Döngüsüyle İncelenmesi 4. Co vıd-19 Sürecinin Tüketici Davranışlarına Etkisi Ve Yeni Tüketici Eğilimleri 5. Co vıd-19 Sürecindeki Sektörel Değişimlerin Tüketici Deneyimlerine Etkisi 6. Co vıd-19 Sürecinin Marka Yönetimine Etkisi 7. Co vıd-19 Sürecinde Marka Logolarındaki Değişimler 8. Co vıd-19 Sürecinde Perakendecilik Üzerine Etkileri 9. Co vıd-19 Sürecinde Perakende Kanal Kullanımındaki Değişimler 10. Co vıd-19 Pandemisinin Lojistik Sürecine Etkileri 11. Co vıd-19 Sürecinde Tedarik Zinciri Risk Yönetimi 12. Co vıd-19 Sürecinde Tutundurma Çabaları 13. Covıd-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yönelik
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2020 |
| Sayfa Sayısı | 294 |
| Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
| Stok Kodu | 9786257727082 |

