Twitter Araştırmaları
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Ocak 2020 |
| Sayfa Sayısı | 352 |
| Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786059378710 |
Kurulmasından bu yana Twitter iletişim araştırmaları içerisinde diğer sosyal medya platformlarına göre daha fazla araştırmaya konu olmuştur. Twitter diğer sosyal medya ortamları ile karşılaştırıldığında siyasal iletişim süreçleri, gazetecilik pratikleri, gündem belirleme ve gündem oluşturma faaliyetleri için daha elverişlidir. Bu yapısı Twitter içeriklerini diğer sosyal medya mecralarına göre siyasal, toplumsal ve ekonomik iktidar ile daha fazla ilişkili veya iktidar yapıları üzerinde daha etkili kılmaktadır. İletişim kuramlarının Twitter çalışmasına uyarlanması ve bu kuramların Twitter araştırmalarında yöntemsel karşılığı ve araştırmalara konu olan teknikler ve kuramlar bu kitaptaki çalışmaların konusunu oluşturmaktadır.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Ocak 2020 |
| Sayfa Sayısı | 352 |
| Baskı Boyutu | 15,00 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786059378710 |

