Sporda Duygusal Pazarlama (Nörospor 1)
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Tarihi | Mayıs 2019 |
Sayfa Sayısı | 124 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
Stok Kodu | 9786053449744 |
İçindekiler 1. Bölüm Giriş 1.1. ToplumsalCinsiyetveKadınınTanımı 1.2. ReklamveSporKavramınaGenelBakış 1.3. Nörobilim 2. Bölüm Yöntem 2.1. AraştırmanınAmacı 2.2. AraştırmanınÖnemi 2.3. AraştırmanınAnalizModeli / Yöntemi 2.4 ElektroFizyolojikKayıtveElektrotlarınYerleşimDüzeni 2.5. ReklamFilmlerininSeçimiveGörseller 2.6. EEG UygulamasıÖncesiHazırlık 2.7. Örneklem 2.8. Sınırlılıklar 2.9. Varsayımlar 2.10. Hipotezler 2.11. Data Analizi 3. Bölüm 3.1. ToplumsalCinsiyetAnketiverileri 3.2. EEG Verileri 3.3. ToplumsalCinsiyetVerileri 4. Bölüm DeğerlendirmeveSonuç 5. Bölüm TartışmaveÖneriler 6.Bölüm Kaynaklar
Yayınevi | |
---|---|
Yazar | |
Cilt | |
Tür | |
Yayın Dili | Türkçe |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Tarihi | Mayıs 2019 |
Sayfa Sayısı | 124 |
Baskı Boyutu | 16,00 x 24,00 cm |
Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
Stok Kodu | 9786053449744 |