1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Müşteri İlişkileri ve Geleceği

Orijinal fiyat: 450,00₺.Şu andaki fiyat: 337,50₺.

3 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Mart 2018

Sayfa Sayısı

224

Baskı Boyutu

14,00 x 21,00 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9786052294116

Ekonominin temel ağırlığı müşteri odağına doğru kayıyor. Eski kalıp yaklaşımlar nostaljik pazarlamanın konusu haline gelirken daha önce hiç duymadığımız kavramlar iş dünyasını derinden sarsıyor. Bireyin önem kazandığı, postmodernizmin belirleyici olduğu ileri teknolojinin kullanıldığı, siber fiziksel sistemlerin geliştiği bu döneme Endüstri 4.0 adını veriyoruz. Bu yeniçağı anlamadan genç kuşakların isteklerini öğrenemeyecek, çağdaş bir müşteri ilişkileri sistemi kuramayacağız. Bu nedenle sektörle ilgilenen herkesin gelecek odaklı bir anlayışla müşteri ilişkilerini tekrardan tanımlamaları ve bu konu üzerinde çalışmaları gerekmektedir. Müşteri ilişkilerini en geleceğini öğrendikçe onu daha iyi şekillendirebileceğiz. Drucker’in de dediği gibi “geleceği tahmin etmenin en iyi yolu onu yaratmaktır”. Bu kitap müşteri ilişkilerinin geleceğini anlamak isteyen herkes için temel bir rehber niteliğindedir.

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1. Baskı

Baskı Tarihi

Mart 2018

Sayfa Sayısı

224

Baskı Boyutu

14,00 x 21,00 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9786052294116