Reklamcılık Kitabı
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2017 |
| Sayfa Sayısı | 176 |
| Baskı Boyutu | 13,50 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786059521642 |
Bu kitabın adını Reklamcılık Kitabı olarak tespit ettim. Gü¬nümüzdeki etkisi ve gücü göz önüne alındığında reklam, hem ülkemizin hem de dünyanın merkezine oturmuş bir realitedir. Reklamsız yaşanamadığı gibi reklamın gücünün kötüye kullanıl¬ması halinde, haksız rekabetten tutun da ülkelerin siyasî ve fizikî yapılarını değiştirmeye kadar uzanmaktadır. Maneviyatçılık adı-na reklamı “kapitalizm”in bir ürünü olarak görüp, onu görmez¬den gelmek mümkün olmadığına göre, medeniyet değerlerimiz¬den hareketle bu olguya bir çıkış yolu bulmak durumundayız. Reklamcılık Kitabı bu duygularla ve düşüncelerle okuyucunun beğenisine sunulmuştur.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Tarihi | Kasım 2017 |
| Sayfa Sayısı | 176 |
| Baskı Boyutu | 13,50 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786059521642 |

