Markalama
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 2.Baskı |
| Baskı Tarihi | Aralık 2024 |
| Sayfa Sayısı | 264 |
| Baskı Boyutu | 14,50 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786054584574 |
“Modern marka anlayşının babasından teori ve pratik düzeyindeki son gelişmeler bu kitapta!” – Philip Kotler “Hiç kimse marka stratejisini Davit Aaker’den daha iyi bilemez Aaker markalamanın tüm temel prensiplerini tek bir kitapta adeta destansı bir şekilde toplamış.Pazarlama alanının hangi noktasında olursanız olun , güçlü bir arka yaratmak ve onu beslemek için ihtiyacınız olan pratik önerileri bu kitapta bulacaksınız”AnnLewnes, AdobeSystems & Başkan Yardımcısı & CMO”Profesör Aaker iş dünyasında çok kıymetli bir hediye vermiş; Marka liderliğini ve yöntemine dair oldukça sağlam ve özlü bir rehper”Joseph V. Tripodi & Coca-Cola & CMOBugüne kadar alanında 15 kitap ve yüzlerce makale yazmış olan ünlü marka teorisyeni David Aaker’in elinizdeki son kitabı , yazarın uzun yıllara varan deneyim ve düşüncelerinin özü niteliğinde.Aaker’in çok ilgi gören güçlü markalar kitabından sonra Markalama da iş dünyasına önemli bir katkıda bulunuyor.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 2.Baskı |
| Baskı Tarihi | Aralık 2024 |
| Sayfa Sayısı | 264 |
| Baskı Boyutu | 14,50 x 21,00 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9786054584574 |

