Sanal Hizmetlerde Hizmet Kalitesi
Orijinal fiyat: 130,00₺.97,50₺Şu andaki fiyat: 97,50₺.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | 2007 |
| Sayfa Sayısı | 149 |
| Baskı Boyutu | 16 x 24 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9789944165549 |
Bankacılık sektöründeki yoğun rekabet ve sektörün emek yoğun teknolojiden sermaye yoğun teknolojiye geçmesi, bu alanda faaliyet gösteren bankaları, hizmetlerinde çeşitlendirmeye ve/veya geçmiş dönemlere göre daha kaliteli hizmet sunmaya, diğer bir ifadeyle tüketici yönlü olarak faaliyet göstermeye yöneltmektedir. Bunun nedeni bankacılığın tüm hizmetlerden faydalanılması, hem de hammaddenin yani paranın temini için tüketicilerin (mudilerin) ikna edilmesini gerektiren bir iş olmasından kaynaklanmaktadır.
| Yayınevi | |
|---|---|
| Yazar | |
| Cilt | |
| Tür | |
| Yayın Dili | Türkçe |
| Baskı Sayısı | 1.Baskı |
| Baskı Tarihi | 2007 |
| Sayfa Sayısı | 149 |
| Baskı Boyutu | 16 x 24 cm |
| Kağıt Cinsi | 2. Hamur |
| Stok Kodu | 9789944165549 |

