1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Hizmet Pazarlama Etkinliği ve Kalite

Orijinal fiyat: 195,00₺.Şu andaki fiyat: 146,25₺.

1 adet stokta

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1.Baskı

Baskı Tarihi

2007

Sayfa Sayısı

235

Baskı Boyutu

14,5 x 21 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9789944165037

Son yıllarda dünya ekonomilerinin geçirdiği değişim ve gelişim süreci, piyasalarda faaliyette bulunan İşletmelerin sektörel sınıflandırmasını da değiştirmiştir. Bu sınıflandırmanın bir uç noktasında bulunan yaklaşım, tüm sektörlerin temelde ‘hizmet sektörü1 olduğu görüşünü ortaya koyar. Bu görüşün temel dayanağı, ne üretirlerse üretsinler işletmelerin özde ‘fayda’ ürettikleridir. Hizmet sektörü, genel ekonomi içindeki payı ülkelerin gelişmişlik düzeylerine göre değişmekte ise de önemli bir ağırlığa sahiptir. Bu ağırlıklı önemin ‘Hizmet Pazarlaması’ açısından da ele alınması gerektiği kanaati, kitabın kaleme alınmasının nedeni olmuştur. Kitapta farklı özelliklere sahip olsalar da tüm hizmetler için en Önemli kavramlardan biri olan ‘kalite’, özellikle incelenmiştir. Bununla beraber hizmet pazarlamasında etkinliği arttırma yaklaşımlarına yer verilmiştir. Hizmet pazarlamasında kalite konusunda son yıllarda Türkiye’de pek çok araştırma yapılmıştır. Ancak konunun önemi dikkate alındığında az sayıda yayına rastlanmıştır. Bu açığı giderebilmek amacıyla, kitabın hazırlanmasında konuyla ilgili ulaşılabilen ulusal ve uluslar arası yayınlardan yararlanılmış ve pazarlama terminolojisine bağlı kalınarak okuyucuların rahatça anlayabilmelerine çalışılmıştır.

Yayınevi

Yazar

Cilt

Tür

Yayın Dili

Türkçe

Baskı Sayısı

1.Baskı

Baskı Tarihi

2007

Sayfa Sayısı

235

Baskı Boyutu

14,5 x 21 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Stok Kodu

9789944165037