1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ÜCRETSİZ
ROVE YAYINEVİ
KÜTÜPHANE DOSTU
|
Kargom Nerede?

Medya ve İletişim Sosyolojisi

Orijinal fiyat: 400,00₺.Şu andaki fiyat: 256,00₺.

2 adet stokta (stokta kalmasa da sipariş verilebilir)

Stok Kodu

9789750531934

Yayınevi

İletişim Yayınları

Cilt Durumu

Ciltsiz

Yazar

Eric Maigrect

Baskı

2. Baskı

Yayın Yılı

Ekim 2021

Sayfa Sayısı

399

Boyut

13,00 x 19,50 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Çevirmen

Can Belge

Yayın Dili

Türkçe

Çağdaş dünyada gençlerin sosyalleşmesine, siyasete, hatta toplum inşasına etkisi bakımından kitle medyasının ve iletişimin rolü, gücü tartışılmaz. Ancak tam da bu sebeplerle, kitle medyası ve iletişim ciddi bir şekilde tartışılıyor. Bu alanda Fransa’nın önde gelen isimlerinden biri olan sosyolog Éric Maigret bu tartışmaya, kökleri Amerikan ampirik ekolüyle Frankfurt Okulu’nun kimi zaman kesişen tezlerine, Habermas ve Habermas sonrası kamusal alan kuramlarına, etkileşimciliğe, yapısalcı kuramlara, kültürel çalışmalara uzanan iletişim sosyolojisi açısından yaklaşıyor. İfade, egemenlik ve demokratikleşen bir dünyaya katılmanın aynı anda ve bir arada mümkün olabileceğini gösteren medya ve iletişimin bu büyük atılım sürecini Amerikan pragmatist vizyonunu da ele alarak inceliyor. Medya ve İletişim Sosyolojisi öğrenciler için bir başvuru kaynağı olduğu kadar, medya ve iletişim alanında çalışan, düşünen, ayrıca iletişim alanında olan bitenden yeterince haberdar olmadığına inanan herkes için faydalı bir kitap. Tanıtım MetniTanıtım Metni

Stok Kodu

9789750531934

Yayınevi

İletişim Yayınları

Cilt Durumu

Ciltsiz

Yazar

Eric Maigrect

Baskı

2. Baskı

Yayın Yılı

Ekim 2021

Sayfa Sayısı

399

Boyut

13,00 x 19,50 cm

Kağıt Cinsi

2. Hamur

Çevirmen

Can Belge

Yayın Dili

Türkçe